Com serà el 2024 a la Federació d'Hostafrancs?

Aquests dies que han passat, les sobretaules familiars, les converses entre amics i amigues i les xarxes socials han estat plenes de bons propòsits per a l’any entrant. Segur que has escoltat -o fins i tot dit- els clàssics “m’apuntaré al gimnàs”, “deixaré de fumar” o “em treuré el carnet de conduir”. I per això, t’animem a què ho puguis complir i donis un cop de mà als demés a fer-los realitat.

Per part nostre, nosaltres també fem una mirada cap endavant per veure qùè li té preparat el 2024 al barri d’Hostafrancs. Com ara veuràs, ens estem preparant per celebrar una Festa Major marcada en vermell al nostre calendari, així com generant tot de contingut per compartir amb tant el nostre dia a dia com la nostra història. Així que, com els teus propòsits, també esperem que es compleixin de la millor manera!

Així volem que sigui el 2024 d’Hostafrancs:

Celebrarem  una Festa Major d’Hostafrancs molt especial

No hi ha moment de l’any en què no tinguem en ment la nostra Festa Major. Com bé saps, cap a l’inici de la tardor els nostres carrers acullen tot tipus d’activitats culturals, amb l’arribada de l’Àngel Custodi com a gran tret de sortida. Folklore, concerts, balls, menjar… La Festa Major d’Hostafrancs sempre dóna grans moments a petits/es i grans.

Però és que enguany, la Festa Major d’Hostafrancs celebrarà el seu 165è aniversari. I una fita tan significativa com aquesta s’haurà de celebrar com es mereix.

Tot i que encara queden molts mesos perquè arribi el moment, ja tenim moltes ganes de veure el programa d’activitats que formaran part d’aquesta Festa Major d’Hostafrancs. I més després d’haver vist el recopilatori de millors moments que vam publicar fa només uns dies al nostre  perfil d’Instagram.

I si el que vols és anar escalfant motors i començar a repassar la història de l’esdeveniment, et recordem que pots visitar les galeries de fotos de les edicions anteriors al Flickr de la Federació d’Hostafrancs.

Mantindrem  la memòria històrica del barri

En motiu de l’efemèride, aprofitarem per donar veu als veïns i veïnes del barri perquè ens expliquin com han anat vivint l’evolució de les Festes Majors. Segur que serà molt interessant descobrir com la vivia la gent gran del barri, però també com la perceben a dia d’avui les persones més joves i cap a on la volen portar en el futur.

Potenciarem el treball en xarxa de  les nostres entitats

La suma de tots i totes nosaltres ens permet arribar molt més lluny. Per això, aquest any ens hem proposat donar a conèixer a la ciutadania la feina de les entitats d’Hostafrancs i potenciar el nostre treball en xarxa. Ho farem des del convenciment que treballant conjuntament, tindrem un sentiment de pertinença encara més gran envers el barri i aprendrem noves maneres de col·laborar.

Seguirem  compartint anècdotes i curiositats

I si has estat pendent de les nostres xarxes socials, veuràs que treballem per donar a conèixer totes les anècdotes sobre Hostafrancs. Seguirem passejant per l’origen dels nostres carrers i visitarem aquells indrets més imprescindibles del barri.

Esperem que ens acompanyis en aquest 2024!