Convocat el Consell de Barri d'Hostafrancs

Dia 21 de novembre a les 18 h

El Consell de Barri és un òrgan de participació ciutadana creat per resoldre totes les qüestions referents al barri. Està obert a la participació de tot el veïnat.

Ordre del dia

1. Benvinguda
2. Informe de la Regidora
3. Explicació dels procediments d’elecció de la nova Comissió de Seguiment i de la vicepresidència del Consell de Barri.
4. Torn obert de paraula

Com participar

Presencialment: Teatre del Centre Cívic Casinet d'Hostafrancs (C. Rector Triadó, 53)

- Telemàticament: En aquest enllaç de youtube https://youtu.be/_kuf622PzG8

Si voleu assistir al Consell de Barri d'Hostafrancs i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat (Link extern).

Per dubtes o incidències vinculades al funcionament del Consell de Barri cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.