La Federació d'Hostafrancs col·labora amb els CAPS del territori

Projecte Recursa't

La Federació d'Hostafrancs a col·laborat amb el CAP Numància i altres CAPS del territori, reben la visita de persones usuàries del Projecte Recursa't caminem i coneixem recursos del barri. Aquest programa té un doble objectiu, per una banda agafar l' hàbit de caminar i a la vegada conèixer els diferents recursos que hi han als nostres barris.

Taller de Papiroflexia

En aquesta ocasió han participat un grup de 30 persones, que han visitat la seu de la Federació i del Casal Artesà d'Hostafrancs. El president Josep Espín, els ha explicat les tasques que realitza la Federació al barri d'Hostafrancs.

Al llarg de la visita la Silvia de doble.go ha realitzat, amb tot el grup, un petit taller de papiroflèxia on les persones s'han pogut endur un punt de llibre amb forma de cor.

Mireu el vídeo