Nova edició de Postal Amiga

Aquest Nadal, escriu il·lusió amb la #PostalAmiga

Volem fer arribar el Nadal a totes les llars del barri, sobretot a casa d’aquelles persones que viuen soles o en residències. I, per fer-ho possible, necessitem de la vostra col·laboració!

I és que amb l’arribada de les noves tecnologies, la irrupció de les xarxes socials i els efectes de la pandèmia, hem perdut el costum d’enviar les felicitacions en paper. I, als nostres barris, hi ha moltes persones, sobretot persones grans o sense família propera, que viuen soles. És per això, que de la mà d’entitats com la Marina Viva, la Federació d’Hostafrancs, Sants 3 Ràdio i la Federació de Comissions de Festes de la Bordeta, fa tres anys que es treballa conjuntament per organitzar aquesta campanya. Una campanya que l’any passat va repartir més de 3.500 postals amigues en residències, centres de dia i altres equipaments socials del districte i de la ciutat.

Què cal fer per a participar-hi?

Tan sols cal apropar-se als següents equipaments postals: Centre Cívic Casa del Rellotge, Centre Cívic La Cadena, Centre Cívic Cotxeres de Sants, Sants 3 Ràdio, Federació d’Hostafrancs, Mercat de la "Rambla de Nadal" i les Comissions de Festes de la Bordeta. També podeu escriure la postal i participar omplint el formulari de la pàgina web de la campanya: postalamiga.cat.

Quin disseny tenen les postals?

S’han dissenyat quatre postals diferents, una per barri organitzatiu i cadascuna amb temàtica i motius representatius diferents de cada barri: Sants, La Marina, Hostafrancs i la Bordeta. La postal, però, es farà arribar a tot el districte i inclourà els barris de Font de la Guatlla, Badal i Poble-sec.

La postal Amiga, un projecte solidari que vol crear xarxa

Amb la prioritat de fer arribar escalf i companyia a molts veïns i veïnes dels nostres barris, la #PostalAmiga també té per objectiu crear xarxa entre entitats i barris per crear sinergies. Aquestes relacions i accions solidàries ens enriqueixen com a persones, ens fan créixer com a grup i augmenten la coneixença entre territoris.

El projecte Postal Amiga, que va ser guardonat com a millor proposta d’Innovació als Premis Sants-Montjuïc 2021, compta amb la col·laboració del projecte Radars de l’Ajuntament de Barcelona i de les residències del territori.