Festa Major accesible per a persones amb discapacitat auditiva

El concert de dissabte dia 7 de l'Orquestra Di-versiones, a la Festa Major d'Hostafrancs, serà accesible per a persones amb discapacitat auditiva.

És un servei facilitat pel Districte de Sants-Montjuïc, per tal que totes les persones que tinguin discapacitat auditiva, puguin viure el concert amb tota intensitat.

És un servei per fer accesible la cultura a totes les persones.

Com funciona?

La música en directe és una experiència única, però per a les persones sordes, pot ser un repte en termes d'accessibilitat. És per això que, incorporant el bucle magnètic i les motxilles vibratòries a l'esdeveniment, aconseguim una experiència musical més immersiva, connectant-los directament amb l'actuació i donant-los l'oportunitat de gaudir-ne plenament. A més, també contribuïm a crear un entorn més inclusiu i equitatiu per a totes les persones.

Les motxilles vibratòries es connecten a un sistema de transmissió d'àudio i vibren al ritme de la música permetent a la persona experimentar-la d'una manera més tangible i sensorial. El bucle magnètic fa arribar el so directament a l'implant coclear o a l'audiòfon (amb posició T) de la persona amb sordesa eliminant el soroll ambient.

Pots reservar el teu equip a info@enbucle.com