Fins sempre, Festa Major d'Hostafrancs 2023!

Ha passat només un dia, però ja la trobem a faltar. Des que vam destapar el disseny del cartell de na Sara Ros a la Seu del Districte de Sants-Montjuïc, vèiem a venir que es tractaria d’una Festa Major d’Hostafrancs 2023 espectacular.Ho fèiem emocionats i emocionades, i ha complert les expectatives. Allà, vam descobrir un programa oficial ple d’activitats que tenien com a denominador comú el més important de la festa: el nostre veïnat.

El  pregó com a tret de sortida

Com et vam explicar, na Teresa Agustí va compartir el seu pregó el 29 de setembre al saló de Plens del Districte de Sants Montjuïc amb un acte premonitori. El seu ball va donar pas a una Festa Major carregada de concerts, de danses i de folklore.

També vam moure l’esquelet al Sopar de Germanor. Sense dubte, una de les activitats que més ens uneix. I és que abans de brindar amb les copes i de tastar les nostres truites, què millor que ballar al ritme de la pregonera?

X Tapa Solidària, Tast al barri, Vermut rumbero… La Festa Major també ha estat un espai idoni per a la gastronomia local.

La  tradició, l’esport i la música no hi podien faltar!

Els carrers d’Hostafrancs han respirat història durant la Festa Major. Hem tingut ben present el nostre patró, l’Àngel Custodi, amb la seva imprescindible ofrena. Però això només n’és un tast. Cercaviles, fires, visites guiades, correfoc… La llista no acaba mai!

A banda de tot això, no només ens hem mogut ballant. Les persones més esportistes han gaudit de sessions a l’aire lliure com les classes de zumba en plena Fira Medieval. Les més competitives, han disputat el tradicional torneig de futbol sala. I per a les més solidàries, van poder gaudir de la Caminada per la Sordceguesa.

Però on hi ha hagut més gresca, ha estat clarament als concerts. Grimpallunes va posar dempeus la canalla i les seves famílies. La colla Descentrats va posar-hi el ritme a la seva batucada. Joan Pelegrí Music Band i Miquel del Roig van oferir-nos el seu talent. I l’orquestra Di-Versiones va posar la cirereta amb una nit de dissabte apoteòsica.

Festa  Major 2024… T’esperem!

Al nostre Instagram, hi hem fet un seguiment exhaustiu de la Festa Major. Si te l’has perdut, la pots recuperar a la bombolla destacada del nostre perfil. T’hi volem veure l’any vinent!